Huishoudelijk Medewerker – Nieuweweg
- Hoofddorp
- 15-20 uur
Wil jij bijdragen aan een schoon, hygiënisch en gezellige WV Nieuweweg? Kom dan ons team Huishoudelijk Medewerkers versterken. We zoeken voor onze woonvoorziening, waar mensen wonen met een lichte verstandelijke beperking, een collega voor 15 - 20 uur in de week, verdeeld over 3 - 4 dagen per week.
Wat ga je doen?
Als huishoudelijk medewerker zorg je voor het schoonhouden van de algemene ruimtes, woon-slaapkamers, sanitair etc. Met de cliënt of medewerkers worden afspraken gemaakt over de taken die zij zelf kunnen doen en welke taken door de huishoudelijk medewerker worden gedaan. De werkzaamheden bestaan uit opruimen en ordenen in woonkamer en/of slaapkamer, stofzuigen, dweilen, schoonmaken van keuken, badkamer en wc's, etc. Ook het wassen, strijken van de was en opruimen van het wasgoed kan tot de werkzaamheden behoren. Het is een functie waarbij je zelfstandig het werk uitvoert, volgens een terugkerend schema. Je hebt regelmatig contact met begeleiding, bewoners en je directe collega's.
Waar kom je te werken?
WV Nieuweweg staat in het centrum van Hoofddorp en biedt plaats voor 63 bewoners. Op 3 teams wonen onze bewoners in hun eigen appartement. We overleggen zoveel mogelijk dagelijkse zaken als wat eten we, wat gaan we doen vandaag of in het weekend. We gaan voor een Goed Leven voor onze bewoners, geven ze vrijheid waar ze dat aankunnen of ondersteunen ze met zaken die ze lastiger vinden. Ook voor het hun eigen huishouden geldt dat, cliënten worden gestimuleerd zelf te doen wat ze zelf kunnen. Samenwerken/overleggen met het netwerk is een belangrijk onderdeel van onze dagelijkse werkzaamheden.
Wie zijn wij?
Ons Tweede Thuis is een organisatie voor mensen met een verstandelijke beperking, autisme of niet-aangeboren hersenletsel. Voor kinderen, jongeren, volwassenen en ouderen en voor hun verwanten. Voor wonen, werken, re-integratie, dagbesteding, advies en hulp thuis. JIJ&IK is de slogan van Ons Tweede Thuis. Samen werken wij aan een betekenisvol leven voor mensen met een beperking. Dit doen de medewerkers van Ons Tweede Thuis dicht bij mensen die de zorg nodig hebben en dicht bij de mensen om hen heen. Ons Tweede Thuis is onderdeel van de samenleving en draagt hier op verschillende manieren aan bij.
Ons Tweede Thuis verleent zorg aan 2.000 cliënten met 2.500 medewerkers en 750 vrijwilligers. Er zijn ongeveer 76 locaties die aangestuurd worden door 38 locatiemanagers verdeeld over 3 regio’s.
Ons Tweede Thuis als werkgever
Bij Ons Tweede Thuis staat werkplezier hoog in het vaandel. Wij vinden het daarom belangrijk dat jij in een gezellig team werkt, waarin je helemaal jezelf kunt zijn. Alleen zó kun jij het beste uit jezelf halen. Ook is het voor ons van belang dat je jouw talenten én je positieve energie volledig in je baan kwijt kunt en dat je je horizon kunt verbreden als je daar behoefte aan hebt. In onze kennismaking willen we daarom vooral ook van jou horen: ‘Wat wil jij?’.
Als je bij ons komt werken, zorgen we voor een Warm Welkom. Je wordt gekoppeld aan een buddy die jou begeleidt bij het inwerken en waar je met jouw vragen terecht kunt. Daarnaast maak je kennis met de hele organisatie bij het JIJ&IK café. Jouw mening is belangrijk voor ons. We zijn heel nieuwsgierig naar jouw frisse blik en staan door onze ontwikkelingsgerichte houding altijd open voor verandering en verbetering van processen. Onze locaties zijn zelf-organiserend en er heerst een open en platte cultuur.
Wat bieden wij?
De functie is ingedeeld in schaal 15 van de CAO- Gehandicaptenzorg. Wij bieden een contract tussen de 15 en 20 uur met een bruto maandsalaris van minimaal € 2.071 en maximaal € 2.727 (o.b.v. een volledig dienstverband van 36 uur per week);
Werk je onregelmatig, dan krijg je hier bovenop een onregelmatigheidtoeslag;
Het aantal contracturen stemmen we in overleg af;
Vakantietoeslag van 8% in mei en een vaste eindejaarsuitkering van 8,33% in december;
Een pensioen bij Zorg en Welzijn;
144 vakantie uren per jaar, op basis van een 36-urige werkweek. Daarnaast ontvang je 57 uur Balansverlof per jaar. Deze uren kun je inzetten als extra vakantie-uren, investeren in je persoonlijke ontwikkeling of sparen voor als je tijdelijk minder wil werken of een langere periode verlof op wil nemen.
Een grote organisatie, met veel expertise over de doelgroepen waarmee we werken. Dit betekent veel mogelijkheden voor doorontwikkeling.
Wie ben jij?
Je kunt zelfstandig werken en je weet van aanpakken;
Je bent in staat werkzaamheden te verrichten in aanwezigheid van de cliënten en de medewerkers;
Je hebt ervaring met huishoudelijk werk en/of schoonmaakwerkzaamheden;
Je hebt gevoel voor netheid en hygiëne en je bent handig in het huishouden;
Je stelt je beschikbaar tijdens vakanties en/of ziekte verzuim van je collega's.
Contactgegevens
Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Edwin van den Hof (locatiemanager): 06-51296095.
Overige
Het opvragen van een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) maakt deel uit van onze procedure.
Solliciteer direct