Huishoudelijk medewerker (20 uur)
- 20-20 uur
Als huishoudelijk medewerker heb je een baan waar je echt trots op kunt zijn! Jij maakt namelijk jouw eigen locatie schoon en netjes. Blije collega’s en bewoners? Dat betekent dat jouw werk goed gedaan is.
Is dit een baan voor jou en ben je per direct voor 20 uur beschikbaar? Solliciteer dan direct!
Wat ga je doen?
Als huishoudelijk medewerker ben je druk bezig met de voorkomende huishoudelijke taken. Zo dweil je, ben je aan het stofzuigen, stof je stoelen en kasten af, neem je deuren af en maak je badkamer en toiletten schoon. Deze taken worden volgens een schema ingedeeld, waardoor je altijd weet wanneer je wat weer moet gaan schoonmaken.
Je werkt met verschillende collega’s samen en hebt ook vaak contact met (assistent) begeleiders, ADL medewerkers en uiteraard jouw locatiemanager.
Voor de locatie Hortensialaan zoeken wij nu een collega per direct voor 20 uur. Wil en kan je toch meer uren werken? Laat het ons dan weten, want misschien kan je dit werk combineren met een andere locatie.
Waar kom je te werken?
Woon- en dagcentrum Hortensialaan is een voorziening in Aalsmeer voor ouder wordende en dementerende cliënten met een verstandelijke beperking. Hier wonen 37 cliënten met een indicatie voor 24-uurs verblijf, variërend van 44 tot 86 jaar.
De meeste bewoners hebben een lichte tot matige verstandelijke beperking, er is een woning voor cliënten met EMB en een groep met cliënten met het syndroom van Down.
De hulpvraag van elke cliënt staat centraal in de ondersteuning die we bieden. De cliënten blijven hier wonen tot het einde. Dagbesteding wordt aan de bewoners aangeboden in drie groepen in hetzelfde gebouw.
Wie zijn wij?
Ons Tweede Thuis is een organisatie voor mensen met een verstandelijke beperking, autisme of niet-aangeboren hersenletsel. Voor kinderen, jongeren, volwassenen en ouderen en voor hun verwanten. Voor wonen, werken, re-integratie, dagbesteding, advies en hulp thuis. JIJ&IK is de slogan van Ons Tweede Thuis. Samen wordt er gewerkt aan een betekenisvol leven voor mensen met een beperking. Dit doen de medewerkers van Ons Tweede Thuis dicht bij mensen die de zorg nodig hebben en dicht bij de mensen om hen heen. Ons Tweede Thuis is een deel van de samenleving en draagt hier op verschillende manieren aan bij.
Ons Tweede Thuis verleent zorg aan 2.000 cliënten met 2.500 medewerkers en 750 vrijwilligers. Er zijn ongeveer 90 locaties die aangestuurd worden door 38 locatiemanagers verdeeld over 3 regio’s.
Wat bieden wij?
De functie is ingedeeld in schaal 15 van de CAO- Gehandicaptenzorg. Wij bieden een contract met een bruto maandsalaris van minimaal € 2.154 en maximaal € 2.836 (o.b.v. een volledig dienstverband van 36 uur per week);
Werk je onregelmatig, dan krijg je ook nog onregelmatigheidtoeslag hierboven op;
Vakantietoeslag van 8%;
Een pensioen bij Zorg en Welzijn;
Een vaste eindejaarsuitkering van 8,33%;
Reiskostenvergoeding;
De mogelijkheid tot het volgen van trainingen via GoodHabitz.
Je haalt jouw plezier in je werk in het zo schoon mogelijk houden van onze locatie(s);
Je bent flexibel in je werktijden en het oppakken van werkzaamheden, houdt van aanpakken en hebt oog voor hygiëne;
Ook kan je omgaan met cliënten met een verstandelijke en of lichamelijke beperking. Je loopt namelijk in hun “huis” schoon te maken, waardoor we wederzijds respect verwachten en daarvoor ook een bepaalde mate van gezelligheid zien
Je spreekt in ieder geval Nederlands, omdat je ook instructies moet kunnen lezen en daarnaast met collega’s en cliënten moet kunnen communiceren.
Contactgegevens
Voor meer informatie kun je bellen met Ingrid Loeber, locatiemanager via 06-31665439 of mail naar i.vandenberg1@onstweedethuis.nl voor meer informatie. Je kunt ook met Sebastiaan Taling, Recruiter Ons Tweede Thuis contact opnemen via 06 82 04 70 62 (ook WhatsApp) of s.taling@onstweedethuis.nl.
Overige
Een kennismaking met de locatie en de locatiemanager is onderdeel van deze sollicitatieprocedure. Als dit gesprek positief is, zal bekeken worden wanneer je mogelijk kunt beginnen;
Het opvragen van een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) maakt deel uit van onze procedure.