HR Business Partner – Ons Tweede Thuis
- Aalsmeer
- 28-32 uur
Samen één team, daar bouwen we door middel van ons strategisch beleid aan binnen Ons Tweede Thuis. Onze organisatie ontwikkelt zich continue en creëert een dynamische werkomgeving. Heb jij brede ervaring in HR advies en ben je een verbindende en oplossingsgerichte gesprekspartner? Krijg je energie om met jouw advies en expertise locaties van Ons Tweede Thuis te ondersteunen en om beleid te ontwikkelen? Lees dan verder! Wij zoeken een nieuwe collega voor de afdeling Mens & Organisatie wegens uitbreiding.
Wat ga je doen?
Als HR Business Partner heb je de volgende taken:
Adviseren en coachen van locatiemanagers en de clusterdirecteur op het gebied van organisatie- en personeelsvraagstukken en de (door) ontwikkeling van teams;
Expertise ontwikkeling en praktische sturing geven aan één of meerdere thema’s als duurzame inzetbaarheid en verzuim, strategische personeelsontwikkeling, arbeidsrecht en talentmanagement;
Ontwikkelen en implementeren van HR-beleid en – procedures;
Ondersteunen bij complexe casuïstiek en bij het oplossen van arbeidsconflicten en het beheren van disciplinaire maatregelen;
Genereren van data en analyses ter ondersteuning van je adviezen;
Een actieve bijdrage leveren aan de verdere professionalisering van de HR dienstverlening in samenwerking met de collega’s.
Bovenstaande taken vraagt dat je snel kan schakelen tussen verschillende taken en verantwoordelijkheden, maar daarbij altijd de grote lijnen voor ogen houdt. Soms is dat hands-on doen wat nodig is voor het resultaat op de korte termijn. Soms vraagt dit vertragen, de samenhang zoeken en gaan voor de positieve impact op de lange termijn.
Waar kom je te werken?
Jij komt te werken op de afdeling Mens & Organisatie van Ons Tweede Thuis en je krijgt de mogelijkheden om jezelf op HR-gebied en als professional te ontwikkelen. Het Dienstencentrum in Aalsmeer wordt je standplaats. Maar je kunt ook vanuit huis of vanuit van de andere locaties werken. De afdeling kent de volgende expertise teams: Leren & Ontwikkelen, HR advies, Loopbaancoaching, Personeels- en Verzuimadministratie, Arbo, Vitaliteit en Verzuim en Recruitment. We werken in het team HR samen met zo’n 20 collega's.
Wie zijn wij?
Ons Tweede Thuis is een organisatie voor mensen met een verstandelijke beperking, autisme of niet-aangeboren hersenletsel. Voor kinderen, jongeren, volwassenen en ouderen en voor hun verwanten. Voor wonen, werken, re-integratie, dagbesteding, advies en hulp thuis. JIJ&IK is de slogan van Ons Tweede Thuis. Samen wordt er gewerkt aan een betekenisvol leven voor mensen met een beperking. Dit doen de medewerkers van Ons Tweede Thuis dicht bij mensen die de zorg nodig hebben en dicht bij de mensen om hen heen. Ons Tweede Thuis is een deel van de samenleving en draagt hier op verschillende manieren aan bij.
Ons Tweede Thuis verleent zorg aan 3.000 cliënten met 2.500 medewerkers en 750 vrijwilligers. Er zijn 76 locaties die aangestuurd worden door ongeveer 40 locatiemanagers verdeeld over 3 regio’s.
Ons Tweede Thuis als werkgever
Bij Ons Tweede Thuis staat werkplezier hoog in het vaandel. Wij vinden het daarom belangrijk dat jij in een gezellig team werkt, waarin je helemaal jezelf kunt zijn. Alleen zó kun jij het beste uit jezelf halen. Ook is het voor ons van belang dat je jouw talenten én je positieve energie volledig in je baan kwijt kunt en dat je je horizon kunt verbreden als je daar behoefte aan hebt. In onze kennismaking willen we daarom vooral ook van jou horen: ‘Wat wil jij?’.
Als je bij ons komt werken, zorgen we voor een Warm Welkom. Daarnaast maak je kennis met de hele organisatie bij het JIJ&IK café. Jouw mening is belangrijk voor ons. We zijn heel nieuwsgierig naar jouw frisse blik en staan door onze ontwikkelingsgerichte houding altijd open voor verandering en verbetering van processen. De organisatie kenmerkt zich door een platte structuur en korte lijnen.
Wat bieden wij?
Een warm en professioneel team, waarin je jezelf kunt zijn.
De functie is ingedeeld in schaal 60 van de CAO- Gehandicaptenzorg. Wij bieden een contract tussen de 28 en 36 uur met een bruto maandsalaris van minimaal €3.843,- en maximaal €5.587,-
Het aantal contracturen stemmen we in overleg af;
Vakantietoeslag van 8% in mei en een vaste eindejaarsuitkering van 8,33% in december;
Een pensioen bij Zorg en Welzijn;
144 vakantie-uren en 57 uur Balansverlof uren per jaar o.b.v. 36 uur. Dit balansverlof kun je inzetten als extra vakantie-uren, investeren in je persoonlijke ontwikkeling of sparen voor als je tijdelijk minder wil werken of een langere periode verlof op wil nemen.
Een grote organisatie, met veel expertise over de doelgroepen waarmee we werken. Dit betekent veel mogelijkheden voor doorontwikkeling.
Wie ben jij?
HBO werk-denkniveau, idealiter een opleiding op het gebied van HR;
Minimaal 5-7 jaar werkervaring in een vergelijkbare rol;
Brede kennis van het HR domein; kennis en ervaring met functiehuis implementatie is een pré;
Bewezen ervaring met adviseren bij organisatievraagstukken en complexe HR casuïstiek;
Affiniteit met projectmatig werken;
Een stevige gesprekspartner die toegankelijk is, in mogelijkheden denkt en verbindt;
Je hebt oog voor het grote geheel én je bent goed in staat vanuit de dienstverlening van Ons Tweede Thuis te handelen;
Ervaring in de zorg en met zelforganisatie is een pré;
Je bent in het bezit van een rijbewijs en je beschikt over een eigen auto.
Contactgegevens
Voor meer informatie over deze vacature, je toekomstige collega’s of takenpakket? Neem dan contact op met Jolanda Vellekoop (06-13 15 69 33)
Overige
Een assessment kan deel uitmaken van deze procedure.
Het opvragen van een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) maakt deel uit van onze procedure.
Solliciteer direct